2009-06-22 | 21:49:50

Midsommar i bilder som utlovat


Hela det goa gänget

Lars, T & jag

Samling kring grillen

Mysigaste "ladan" där vi åt på kvällen

Sötaste Ellen!

Japp, nu har jag varit duktig och hållit vad jag lovat  ;) Sköj att man själv e med på EN bild, hehe, men det blir ju lätt så.. Ska se om jag inte kan norpa ett par av Elin som är en mkt bättre och flitigare fotograf än jag.

Var ganska hektiskt på jobbet idag, mellan kl 8 och 12 ringde det nästan konstant och det var endel halvknäppa fall jag fick reda ut. Bara kul faktiskt, hehe... Skönt när det är mkt att göra oxå för då går dagen fort! När jag slutat ville jag bara uuuut i solen, blev en trevlig fika med L på Nockes i Skara innan jag styrde bilen hem mot Lisch. Kände att min kropp verkligen behövde röra  ordentligt på sig, har varit dåligt med mina powerwalks senaste veckan :( Så jag tog och traskade/sprang milen uppe i Råda medans Älsklingen kollade fotboll. En skål broccolisoppa och en korvmacka ligger nu fint i min mage och jag tänkte nu bege mig in i duschen och sen vidare till sängs.
Godnatt alla ni söta!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: