2009-06-23 | 13:18:35

Lycklig i magen

Sitter på jobbet och tittar ut på det fina vädret, så himla härligt att sommaren äntligen är här! Lite mindre kul är det att sitta inne och bara titta ut, men då blir man desto gladare sen när man är ledig och kan njuta ordentligt. Jag och Thomas hade en liten plan/dröm som vi nyss fick reda på att den inte kommer bli av, inte just där och nu iaf, men framöver så kanske ändå. Rätt luddigt det blev nu, hehe, men mer vill jag inte säga helt enkelt. Känner mig ändå så himla lycklig just nu, jag har en massa saker att se fram emot, både stora och små, jag är kär så det bubblar i magen, har såå fina vänner och det är SOMMAR. :) Jag hoppas att ni andra fina där ute mår lika bra som jag!

*Kram*
1 Kommentarer
nathalie:

Ja verkligen, Älskar dom! Ja de fanns fler, lågskor och höga skor. Till väldigt bra pris :)

2009-06-25 | 10:25:18
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: