2009-06-25 | 20:43:30

Blomberg, jobb och snart helg!

Trodde att denna veckan skulle gå extremt långsamt eftersom jag längtar så mkt till helgen, men se nu är det ju fredag i morgon!! Hela juni har gått så himla fort tycker jag.

I förr gå efter jobbet åkte vi ut till Blomberg och grillade korv, mös och tog även årets första dopp. Riktigt skönt var det faktiskt. Lite bilder från Blomberg:






Igår satt jag ute i solen på jobbet och mumsade i mig såna här goda gubbar:


Jag har inte så mkt att berätta så ni fick lite bilder istället. Ska försöka vara duktig med kameran nu i helgen så att jag har lite härliga kort att lägga upp här sen i nästa vecka.
Jag hoppas ni får en bra helg, är säker på att min kommer bli toppen!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: