2009-07-06 | 19:29:31

Nostalgi...

Sitter här hemma, ensam, och lyssnar på Håkan Hellström. Det är nostalgi asså! Hans texter är underbara! Lyssnade massor på honom under en period när jag var 16-17 år. Tänker på Johanna när jag lyssnar på honom, tycker hon o jag borde åka på konsert med honom någon gång snart. Vore riktigt kul!! Eller vad säger du gumman? Ingen av våra pojkar är ju så förtjusta i Håkan så dom får stanna hemma och jag tror dom är lika glada för det :P

Har riktigt tråkigt ikväll faktiskt, men jag får liksom inte tummen ur att göra något ändå.. Ni vet hur det kan vara.. Borde ut å gå så jag får lite luft efter att ha varit inne hela dagen...men jag vet inte...
Bjuder på lite fina bilder från Blomberg så länge:





Längtar till värmen kommer tillbaka igen... Just nu spöregnar det här :(

1 Kommentarer
Johanna:

Det låter som en bra plan tycker jag!!

Dina bilder från Blomberg ger mig en massa minnen också, det var där vi förlovade oss :)



Ses i kväll!



Puss o kram i massor

2009-07-09 | 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: