2009-07-23 | 10:47:38

Jag är kass jag vet...

Har tänkt så många ggr den senaste veckan att NU ska jag blogga, har till o med haft en del att faktiskt blogga OM. Men har jag lyckats sätta mig i lugn och ro vid datorn och verkligen göra det?! NEJ. Illa illa.
Nu står jag på jobbet, så nu har jag inte heller tid, eller jo tid har jag väl iofs just nu, men jag borde inte.. som ni fattar. Efter att jag slutat kl sex ikväll ska vi åka direkt ut till Colas stuga och grilla, han skulle tydligen bjussa på hela kalaset. Tack tack! (Underförstått: Ikväll kommer jag nog inte heller blogga...)

Lovar att snarast uppdatera med lite bilder från stochampionatet, kommande helgen å så...
Tack till er som står ut och går in o kikar här ändå...
Pussar
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: