2009-07-06 | 08:35:59

Make love not war

Sitter på jobbet på banken igen nu, är ganska seg, men det är ändå heelt ok att vara här. Trivs med detta jobbet faktiskt! Har dock haft ett samtal hittills så det finns risk för en rätt slö dag

Helgen har varit riktigt bra! Tog vara på det sista av det fina vädret och så har det blivit lite fest oxå :D Efter jobbet i fredags drog hunie och jag ut till Räpas stuga i Filsbäck, vi var ett gäng där, badade läänge och sen grillade vi å så. Runt halv tio åkte vi hem, himlen började bli riktigt svart så då kändes det bättre att vara hemma i lägenheten faktiskt. Jag var ändå livrädd typ, har inte ansett mig vara så rädd för åskan förut, men ja nu darrade jag som ett asplöv!!?!

Överlevde ju som tur var natten ;) Så på förmiddagen på lördagen åkte vi ut till Räpa igen och badade, vänern är jätte varm nu! Kl. tre spelade Rackeby mot Jung i Jung så alla åkte dit o kolla. Efter matchen åkte jag med Cali o grabbarna in till Skara och min Elin. Vi hade kvällen väldigt öppen, lagade mat och drack lite vin... Sen blev vi sugna på att svänga oss ut i den varma natten så det blev först ett glas på stadts uteservering och där efter Olins (!?). Var längesen jag var där sist, och den ggn var inte mkt att hänga i granen, i lördags dock då hade jag riktigt kul!! Kvällens konstaterande: Att gå ut och festa när man har ring på fingret för bara med sig fördelar, det är ett som är säkert... 

Var inte super pigg igår precis, så dagen var väldigt lugn. Åkte en sväng till Skara för att hämta min väska hos Elin och så blev det ett kort besök hos T´s pappa. Att en ny vecka dragit igång känns för mig, bara bra! Jobbar ju idag och i morgon och sen har jag semester! Ska bli så skönt, är ju bara i 1 vecka och 5 dagar, men ändå! Jag ska njuta fullt ut vill jag lova.

Puss puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: