2009-07-24 | 07:59:19

A night at the Cola mansion

Hade en mkt trevlig kväll ute i Colas stuga i Blomberg igår. Jag och Thomas kom dit strax efter sex, vi som trodde vi skulle bli sena var först av alla. Måste säga att han hade fått i ordning det jätte fint där ute! Blev en liten promenix ner till hamnen och vikingabåten "Sigrid Storblablabla" oxå, nice. Hehe. Inte att förglömma, Cola bjöd ju på Lyxbuffé, sånt gör man när man har ett eget mansion ;-)

När vi kom hem vid elva tiden blev det till att packa inför denna helgen. Direkt efter jobbet idag kommer nämligen svärmor och Sebbe och hämtar mig så styr vi mot kusten. Dem ska följa med och tillbringa fre-sön med oss i sommarstugan. Mkt mys! Vore ju trevligt med lite sol oxå så man kan vara ute och kaanske lyckas addera lite färg på kroppen. Vi har tänkt fixa grillkött från Tempo, räkor och kräftor m.m att njuta med, mums.

Nu är det dax att slå på telefonen här och kicka igång dagens arbetspass. Innan dess vill jag bara säga grattis till min underbara Elin som fyller år idag!! Puss puss
1 Kommentarer
Elin:

Tack min underbara vän! Älskar dig.

Puss

2009-07-24 | 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: