2009-01-08 | 15:22:19

Vårkänslor

Sitter å kikar runt lite på nätet (inte så mkt annat att göra...) och
får sådana enorma vårkänslor utav alla fina saker man hittar :)
Skulle kunna klicka hem hur mkt som helst!! Det är inte bra att
känna så när man snart inte har något jobb dock...:S
Behöver iaf ett par vanliga, enkla, vita skor att ha i vår/sommar,
jag bor i sådana då. Mina från förra året som jag beställde från
H&M var trasiga redan när jag fick dem, men lat som jag är orkade
jag inte returnera dem utan gick runt med trasiga skor hela
sommaren :P Det är ett bra argumenat till att köpa nya detta året
tycker jag. Dessa nedan från Ellos ser ut som jag vill. De svarta längre
ner kommer från Halens, vill ha!!


Gillar ni dem?

1 Kommentarer
Jenny:

Tycker dom i mitten är grymma :)

2009-01-08 | 21:13:59
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: