2009-01-27 | 14:23:36

Tröst shopping

Kände att jag behövde pigga upp mig själv lite... Kikade runt på lite olika
reor på nätet. Hamnade hos Ellos och där hittade jag lite fina saker :)
Har velat ha ett par fina platta stövlar ända sen tidigt i höstas, men inte
hittat några bra som inte varit för dyra. Nu slog jag till på dessa som var
på rea och nu bara kostade 189 kr!!


Ner i shoppingbagen slank det även med en klänning som jag tyckte
var fin... Är lite osäker på storleken där bara, men vi får väl se...

149 kr för den bara!

Att lite shopping genast kan få en på lite bättre humör...:P
3 Kommentarer
Emelie:

Hej Emma!

Tack, inga dåliga fynd du gjort heller ju:)

Ja Svea toppen var riktigt fin!! Den e jag verkligen nöjd med:)

De e bara bra med mig! Livet leker:)

Själv då? Tråkigt med ditt jobb men jag tror du kommer hitta ngt nytt snart, du får se fram emot att flytta till stan och bli sambo, för de e härligt! När flyttar du? Kram

2009-01-27 | 16:44:21
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Anonym:

Hej igen!

Jag håller med dig! De går upp och ner.

Lite jobbigt just nu när Niklas e arbetslös men jag hoppas att de löser sig snart! E inget vidare när någon går hemma, man blir lätt osams tyvärr men me får man ju lösa.

Ja de ska bli underbart med sol! Vi åker nog till Spanien! :) Inte heller helt fel att göra de med jobbe:) Semester samtidigt som man får betalt!

Härligt att bli lidköpingsbo:) de e en mysig stad!

Jag längtar alltr hem ibland!

De samma till dig! Ta hand om dig!

Kram

2009-01-27 | 21:45:01
Mathilda:

Det är så otroligt svårt alltså! Christian har alltid fått kläder av mig, eller halsband. Men i år ska han få en spelfåtölj. En konstig sak som man sitter i när man spelar tv-spel och så är det ljud och grejer i den... Pojkar och deras leksaker du vet!;) Men kläder är ju alltid ett säkert kort! Det är mycket lättare att köpa till tjejer! Man skulle vara lagd åt andra hållet!;) Haha! Pusss!

2009-01-29 | 11:46:00
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: