2009-01-25 | 16:31:37

Tack för i fredags :)

Hade en jätte rolig festkväll i fredags! Förfesten bestod av en massa
Sing star, wiiie, och tyvärr lite Guitar Hero :P Inte min grej det där... Har man
så kass taktkänsla och framför allt kordination som jag har så funkar
det helt enkelt inte, hehe...
Olins va faktiskt oxå rätt skoj. Pojkarna var duktiga på scen och jag var fan
på dansgolvet typ 95 % av tiden, som det ska va alltså :D











Så, lite bilder från kvällen...

Igår var jag rätt så seg, men jag hade ju lovat att hämta mamma och
hennes Thomas på Landvetter. Det var bara att masa sig iväg vid fyra-tiden.
Planet landade kl. 19 så jag var inne en snabb sväng på Allum innan, köpte
strumpbyxor och ett armband jag ska ha på galamiddagen på fredag.
Idag har oxå varit en slapp dag, jag och älsklingen vaknade vid halv elva, åkte
iväg och handlade lite och bara tog det lugnt... Nu är han i Falköping och dömer,
jag sitter här hemma och grejar. Har plockat i ordning lite här för i morgon
kommer en kille och tittar på min lägenhet! :)

Ska gå och stoppa något i magen nu, den kurrar lite..
Puss & Kram
4 Kommentarer
Anonym:

ska du göra dig av med din lägenhet?

2009-01-25 | 19:33:13
Emma:

Ja, jag flyttar till Lidköping i Mars. Vem undrar? :)

2009-01-26 | 09:30:32
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
lovisa:

2009-02-04 | 20:29:58
lovisa:

hej gumman tack själv va grymt kul ju får göra om detta tycker jag allt =)

2009-02-04 | 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: