2009-01-08 | 11:37:50

På mitt wörk

Eftersom jag inte kommer sitta här så många dagar till i mitt liv
så tänkte jag tillägna min arbetsplats ett litet inlägg :) Kuligt
värre... Iaf. Här har jag spenderat många av mina dagar:

Där bakom sitter jag :)

Min arbetshörna

Jobbar flitigt ;)

Var förresten så himla skönt att sluta ett igår, behövde en mjukstart kände
jag. Träffa Tess ett par timmar å det var mkt trevligt! Sen åkte jag, mamma å
David å köpte pizza å mumsade i oss, gött. Vid kvart i sju kom snälla Elin & Lars
å hämtade upp mig för hockey... Skara var kass kass KASSA!! Vann dock ändå
med 4-3 till slut.. Puh. Tråkigt att min T inte kunde komma med bara... Ikväll
får jag träffa honom igen, längtar!!

Vad gör ni idag??
1 Kommentarer
Din hunie:

flitens lampa lyser över dig gumman.

2009-01-08 | 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: