2009-01-07 | 11:42:55

Noll inspiration

Som ni kanske märker är inte lusten för att blogga på topp
just nu... men vad är lusten på topp för just nu överhuvudtaget
egentligen?? Idag är det faktiskt lite sol, å det är skönt, men
på det hela taget är jag rätt trött på vinter faktiskt. Haha, aldrig kan
man vara nöjd :P
Slutar jobba om ca en timma och tjugo minuter, skönt! Ska träffa
Tess en sväng då. Skönt det med.
Får bli en tjejkväll snart tycker jag, med god mat, en massa prat
och kanske ett glas vin eller två. Mys. Var allt för längesen...

Känns nu att vi går mot ljusare tider iaf tycker jag, det blir inte
mörkt riktigt lika fort längre. Skönt.
Skönt är verkligen dagens ord i den här bloggen märker jag.
Haha.
Nu ska jag göra lite nytta.
Puss/E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: