2009-01-13 | 12:48:59

Grått, trist

Lite deppigt är det idag, känner mig inte helt på topp.
Sov dåligt i natt, saknar min pojke, ångesten inför att inte
ha något jobb börjar smyga sig på sakta men säkert. Eller
det är väl framför allt ångest inför att inte ha någon inkomst
som skrämmer mig, eftersom jag ska läsa lite i vår så
kommer jag nog kunna fylla mina dagar. Att fylla mitt konto
kommer bli svårare dock. Hör från många håll att A-kassan
bara strular å att det tar en himla tid att få sina penar :S
Jaja, det är ju ingen idé att jag oroar mig för problem som inte
dykt upp ännu, det kanske kommer gå jätte smidigt...

Ser fram emot tors-fre iaf, då ska vi åka till Smögens havsbad
med jobbet. Jag ska göra en ansiktsbehandling och det ska
bli så himla skönt att få skämma bort sig själv lite!
Annars jobbar jag till fem idag, har nu precis ätit lunch. Ikväll
ska jag o Elin köra loss ordentligt på gymmet! Det behövs verkligen
känner jag...



Hade inte varit fel att gå ifrån gymmet ikväll med den här
killer-bodyn... :P
1 Kommentarer
Din hunie:

Du har en killerbody bejbi!

2009-01-13 | 15:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: