2009-01-23 | 09:47:48

TGIF

Yees, va härligt att det är fredag! Fick en liten chock när jag vaknade
idag och fick se att det var snö på marken! Har inte sett på vädret på länge
så jag hade ingen aning att det var på G. Helst vill jag ju ha vår NU, snön
kunde väl ha kommit innan jul och i december?!? Är väl bara att inse att
det inte är så i detta landet...
12.15 idag ska jag klippa mig :D Ska bli så himla skönt! Bara toppa
iofs, men håret känns ju alltid så mkt fräschare efter ett frisörbesök.
Jag är inte sån som älskar att bli pillad i håret å så annars, men när
frisören håller på å grejar, åååh! Tänkte slänga i lite ljusa slingor oxå,
men det får bli en annan dag. Tänkte faktiskt att min privata frisör
Therese kunde ta å hjälpa mig med det, hihi. Är trött på att kolla mig i
spegeln å se detta trista, råttfärgade som sitter på mitt huvud nu.

När jag e fördig med min frisering tänkte jag och Lovisa ta en tripp
till Skaraborgs storstad Skövde, ska till efter de slitna snygga jeansen
från Gina och kanske lite annat smått å gott :)
Ikväll blir det ju party! Vi ska va hos Tereze mamma innan, alltså i hennes
hus, och vi får se villka vi blir. Jag får väl ta det lite lugnt eftersom jag ska
köra till Gbg i morgon eftermiddag.
Hepp hipp nu får jag allt jobba lite. Har några annonser att fixa och
skicka in...

Vad ska ni göra i helgen??
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: