2009-01-22 | 15:51:12

Boxing

En ganska tråkig torsdag idag. Jag känner mig tråkig och allt,
helt allmänt känns tråkigt :( Har en lite butter dag helt enkelt...
Slutar jobba här om en vecka och känner mig därför inte motiverad
för fem öre längre, men det är bara att hänga i.
Efter jobbet ska jag och pappa upp till farfar en sväng och hälsa på. 
Han har fått en stroke till i dagarna så det är väl inte så mkt med 
honom längre.. trist...
Senare ikväll ska jag o Elin träna boxing, har egentligen ingen lust 
att träna idag... Men jag vet ju hur skönt det är efteråt, och Elin kan 
ju garanterat få mig på lite bättre humör, så idag är det därför jag går dit.

Efter T´s möte kommer han o sover hos mig. Skönt det. Jag behöver 
bli hålld om i natt känner jag. En puss på pannan och en mjuk kram
kommer göra min kväll...

Min blogg är inge kul just nu, jag vet... beror väl på att jag varken är
kul eller gör speciellt mkt kul heller nu... Redan i morgon ska det
dock bli ändring på tråkigaemma, party med tjejerna! Längtar! Blir olins
där Kalle, Peter och gänget ska spela. Blir kul att se dom live...
Sen räknar man ju ner till Kick-offen nu också....:D
1 Kommentarer
Mathilda:

Den här årstiden gör ju inte livet roligare heller!=) Kan det inte bli våååår?! Jag lusläser iallafall sin blogg varje dag, gumman! Så keep writing!=) Puss!

2009-01-22 | 23:52:09
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: