2009-01-04 | 12:56:02

"Batman -The dark knight"

Sitter i min kära soffa och slappar lite... Har gått igenom nästan alla
mina favoritbloggar precis, så då tyckte jag det var dags för mig själv att
blogga.
Kom hem hit från Lidköping vid elva typ, lämnade av T´s bror Sebbe
hemma först. Vi var "barnvakt" åt honom från igår eftermiddag till idag.
Igår kväll kollade vi på "Batman -The dark knight" åt god mat och myste.
Filmen var helt ok, men lite rörig tyckte jag.
T är å dömer nu så jag o Sebastian stannade en stund hos T imorse
och spelade Guitar Hero. Eller det var mest han som spelade, jag suger 
verkligen!! Var iofs första ggn jag spelade... Kan tänka mig att det är 
skitkul om man kan, men jag vågar inte lära mig när andra ser på, haha!

Har hunnit med att rensa lite i min garderob igen idag oxå, haha, jag vet
att jag gör det rätt ofta, men det är inte så mkt som slängs varje gång...
Nu tror jag iaf att det jag har kvar bara är sånt jag använder :P
Tänkte ge mig ut på en promenad i det fina, men kalla vädret nu. Jag
behöver verkligen röra på mig, konditionen är uuurkass! I natt drömde
jag även nått hemskt, att jag hade fyra/fem jätte stora äckliga valkar på
magen... Måste betyda att jag har lite småångest ju.. :S
Så japp, nu ska jag inte sitta mer här utan ge mig ut å motionera!!

Hej på er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: