2009-01-19 | 14:45:15

Ännu en helg är förbi

Tiden går ju så himla fort, man hänger inte med!

Hela lördagen var både jag o T ganska sega efter snabbturen

till Landvetter å tillbaka.. Vi var hemma igen vid halv sju å kunde

ju såklart återgå till vår skönhetssömn, men ändå, var vi rätt

slitna sen på dagen. T åkte å dömde å jag åkte till farmor & farfars

lägenhet för att städa den... Gnodde i ca 3,5 h men är inte färdig

än, det tar tid att städa noga!


Igår var det söndag å även det en ganska soft dag. Jag o T var
hos hans farmor & farfar å hälsade på i några timmar. Hade det
mysigt och blev såklart bjudna på en massa goda kakor! :)
På eftermiddagen drog jag o T, Elin o Lars iväg på vårt givna 
söndagsnöje -ishockey i Skara ishall :D hehe. En mkt rolig och 
spännande match så det var inte fy skam...

Nu jobbar jag, ska strax upp till Skaraberg på en visning. Ikväll 
ska jag & Elin träna, center blir det. Nytt för mig. Hoppas på tränings-
värk i morgon så man känner att det var värt. 
Har er helg varit bra?? 
Pusss 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: