2009-01-11 | 12:45:11

2009-01-11


God morgon!

Jag vaknade nämligen för 30 min sen.. hihi.. det var faktiskt väldigt skönt att
sova ut! Kände att jag behövde det... Var ju på kalas för min lilla kusin William
igår, han fyllde 8 år den lilla godingen. Av mig T, Kajsa och David fick han
spelet "den försvunna Diamanten". Det spelade vi ofta hos Farmor och farfar
när vi var små, det är ju ganska kul... Blev några omgångar med det igår oxå :)
God mat som alltid blev det, var verkligen proppmätt hela kvällen.
Eftersom det tar nästan 2 timmar dit så var vi hemma rätt sent, tog även en liten
sväng till Mc donalds när vi kom till Skara.. haha.. Mätta var vi ju, men som Kajsa
sa, vi ville ju göra något...:P Så några Hot wings slank ner.

Idag händer nog inget speciellt, älsklingen är å dömer å är väl hemma vid
tre-tiden.. Jag ska börja med att äta lite snart och kolla på reprisen av Let´s dance.
Såg ni det i fredags??

Hade förresten en jätte mysig kväll med tjejerna i fredags, var ju på Wallander
premiären med Elin och Lovisa. Vi åt gott på Mangos innan. Jag åt fläskfilé-
medaljonger med klyftpotatis och kantarellsås. Mums!
Filmen var väl helt ok, men sällskapet bättre!
Efter bion åkte vi en sväng till Therese å satt å tjöta lite, när jag var påväg att
somna i soffan vid strax efter 1 kände vi att det var dags att åka hem.

Ne nu är det dags för mig att stoppa något gott i min mage...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: