2008-09-18 | 16:00:24

Torsdag


Idag är det torsdag å det känns gött, för i morgon är det ju fredag :D
Har fikarast här på jobbet & har precis surplat i mig en stor kopp
kaffe... det behövdes verkligen. Nu är jag liite piggare än innan iaf.
Tereze var inne här för en liten stund sen & hämtade sina saker
som jag hade hemma hos mig som var hennes.. Alltid trevligt att
få besök på jobbet av vännerna, det ska ni veta!

Jag är ju en funderare, jag tänker väldigt mkt, vänder o vrider, klurar
o funderar lite till. Jag har även väldigt svårt att bestämma mig
och veta vad jag verkligen vill... Just nu tänker jag mest på vad
"jag vill bli när jag blir stor
" och det går sådär.
Ibland tror jag mig vara helt bombsäker på att detta vill jag verkligen
läsa/jobba med, men sen nästa dag har jag ändrat mig igen. Haha.
Det är ganska jobbigt att vara sån här...
Iaf, satt o kika på lite kurser som jag ska (?, menar troligtvis ska) läsa
till hösten:
En datakurs, som är bra för den ingår i väldigt många
program så då är det ju skönt att redan ha läst den..
Organistation & ledarskap. Samma med den, bred o bra :P
Så får det nog bli... Jaja, nog babblat om dessa tråkiga saker...

Ikväll ska jag åka till älsklingen, det är ju "vårat" program på tv:n ju.
Är Hells kitchen jag pratar om, såå bra :)
Hoppas ni har/har haft en bra torsdag idag!?

Kramar E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: