2008-09-13 | 15:15:11

Nu är jag här...igen!


Yes. Japp. Nu har jag gjort slag i saken å skaffat mig en blogg. Men det är ju faktiskt inte första gången...
Nej jag startade ju faktiskt en såkallad "modeblogg" för något år sedan, med ett lite halvlyckat resultat :P
Denna blogg har jag startat för att skriva av mig, visa upp lite av mig och mitt liv, vilket inte är ett allt för innehållsrikt liv. Men, jag älskar mitt "meningslösa" liv. I min meningslösa småstad.
Detta kommer inte bli en blogg inlindad i bomull, hepp, jag kommer skriva om både tråkiga och roliga saker, finnar, fett hår och mina delikata falukorvsmiddagar :P nee vi får väl se hur mkt uppdateringar det blir... Nå, detta var väl någon slags inledning iaf, här är jag.


1 Kommentarer
Mathilda:

Emma!!! Du har skaffat en blogg!!! YEY!!!!=D Nu har jag nån mer person att snoka på!;) hihi! Vad kul! Skriv myyyycket!=) Puss, Thilda!

2008-09-13 | 16:28:00
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: