2008-09-13 | 17:43:54

Lite ensamt...


Har varit en lite ensam dag hittills idag... vaknade strax innan tio, ensam, min babe gav ju sig iväg redan vid sex för han är på domarkurs den här helgen.
Jag nästan hoppade upp ur sängen (det händer inte ofta..) riktigt motiverad för vad dagen skulle erbjuda. Jag har ju inte så mkt emot att vara lite ensam ibland.. Började röja lite i köket efter gårdagens kräftkalas med Elin & Larsa. Riktigt trevligt btw!! Å jag är ju så himla snabb på att skala kräftor asså, hehe not. Vi hade 21 st, babe å jag, han skalade 18 och jag 3. HAHA.
 
Vid halv elva sen, gav jag mig ut på en promenad i det fina, soliga vädret. Var nere vid hindsbosjön o matade änderna, såå söta! Älskar ju verkligen djur jag, av nästan alla slag..:P Är ju sånt sällskap oxå. Snart får det bli dags att va hundvakt åt Alizevoffen igen...
Så, nu har jag slagit ihjäl lite mer tid, å snart kommer Tess :D
Hoppas ni får en bra lördagkväll allihop!

(Tre inlägg min första bloggdag, inte illa va?! hehe)
1 Kommentarer
Emelie:

Hej Emma...

Kul att jag kan följa dig nu då:)



Hoppas allt e bra med dig.

Kram

2008-09-13 | 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: