2008-09-15 | 12:16:57

Grå måndag

Hej bloggen!

Idag när jag vaknade hade jag ingen lust alls att gå upp, än mindre att jobba..
Men när jag väl tagit mig upp ur sängen och in i duschen gick det bra, som alltid.
Sara från Vara (hihi) är här & jobbar idag för dom bygger om på deras kontor, så
det är allt skoj... Strax blir det lunch, min goda köttfärslimpa med potatis och sås som
jag lagade igår :) Älsklingen fick en matlåda han oxå, så jag hoppas det smakar!

Efter jobbet ska jag åka till babe i lidköping. Vi hann ju inte precis umgås så
mkt igår när han kom hem eftersom klockan va mkt, utan vi somnade som två
klubbade sälar i soffan.. hehe.. men det var mysigt..

hepp nu ska jag göra klart det jag håller på med här innan lunchen.
Hörs kanske senare!

Kram

2 Kommentarer
Din Pajk:

Maten var jättegod. puss puss på dig

2008-09-15 | 13:01:48
Malin:

Hej!



Har ännu en tävling i min blogg, denna gången tävlar man om ett läppglans, läppstift och nagellack i en cool rosa färg, var me och tävla du med! =)

2008-09-15 | 14:17:00
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: