2008-09-27 | 09:57:37

God morgon bloggen!


Nu ska jag berätta något som kan verka ganska otroligt. JAG har
varit vaken i 3 timmar!! Förstår ni, klockan är kvart i tio och jag har
varit uppe sen 6.45, EN LÖRDAG!! :)
Ok, jag kan inte ta åt mig hela äran sj, jag var nämligen tvungen att
gå upp för att skjutsa pojken min till ishallen kl. 7 där han ska
spendera sin dag.
Men, jag gick inte o la mig igen, eller jo ok då, jag gick o la mig i sängen
i 20 min när jag kom tillbaka. Kunde dock inte somna om för det
var en massa tankar och frustration som snurrade runt i skallen.
Lika bra att få utlopp för frustrationen då tänkte jag o gav mig ut o
sprang/gick i drygt en timma! Duktigt va?! :D

När jag kom hem för ca 50 min sen har jag diskat, duschat, ätit frukost
och klätt på mig. Känns såå bra, älskar ju egentligen att komma upp på
morgonen så att man får ut mesta möjliga av dagen... Det är ju inte så
lätt alla gånger när man är morgontrött bara.
Nu ska jag sminka mig o åka upp till Ö&B och köpa lite nödvändigheter,
sen vidare till Skövde för å se om jag kan hitta nått att ha på mig ikväll.
Inte fullt lika nödvändigt, men myycket roligare ;)

Ha en bra lördag sötnosar!!

1 Kommentarer
Lovisa:

hoppas att ni får skoj ikväll då...festa lite för mej oxå gumman..puss

2008-09-27 | 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: