2008-09-21 | 10:29:31

Bakfylledag...


Ja, huujeda mig, som Lina i Emil skulle sagt..:P
Är inte helt 100 idag asså... Ligger här i soffan o kikar
på "Mitt i naturen", haha.. Är ju lite mysigt, men det finns
inte så mkt annat att vila ögona på. Tv-shop på var och
varannan kanal, som vanligt.
Hade iaf skoj igår.. :) Blev en hel del dans, o det gillas!!
Men ska erkänna att när kl va två var det som vanligt
skönt att gå hem o krypa ner med älsklingen under
täcket. Han e väldigt bra han.

Jag är sugen på nått att stoppa i magen.. men ändå inte.
Hmm, har en pepsi i kylen som jag köpte igår för
att jag vet att det är vad jag brukar sukta efter på bakfyllan :P
Cola o pizza brukar va bra. Idag får det duga med pepsi o
ingen pizza. Eller det kanske finns någon där ute som är
på språng o känner för att komma hem till mig med en??
Kebabtallrik går oxå bra.....

Kram på er
2 Kommentarer
Elin:

Tack för en rolig kväll gumman! Hade super roligt. Älskar dig vännen. Puss & Kram

2008-09-21 | 10:39:58
Linda:

Ok! Men hade du kul då?? Mycket folk lr?

Ja du, de gillar babe.. fisk å något mera han gjorde de igår men det är verkligen jättengott.

kram

2008-09-22 | 10:51:44
URL: http://lindaekden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: