2008-12-19 | 19:35:38

Vilken dag!


Puh. Är så himla skönt att vara hemma! Har flängt runt som en galning idag.
Efter jobbet åkte jag hem o slängde i mig lite mat, rensade lite (wohoo)
i garderoben, bar ner en massa skräp till bilen som skulle slängas.
Sen åkte jag iväg å slängde skiten, till kupan å lämna lite kläder och skor,
handla, ut till pappa åå a flängde runt lite allmänt. Hehe. Var även hemma i
farmors lägenhet en sväng å hämtade lite julpynt. Pappa ska fixa en gran till
 mig och jag har varken julgranskulor eller glitter eller nått å tyckte
det kändes lite onödigt att köpa så då lånar jag det av dem.. eller hur man
nu ska se det..Det är så himla sorgligt och jobbigt att vara där utan att höra
min farmors röst och hon inte är där. Snyft!! Kollade även på lite gamla kort
från svunna tider, hehe kul kul!

Sen åkte jag hem till pappa å rotade lite ute i torpet, var ute efter vårt
gamla SEGA. Å jag hittade det! Hade tänkt koppla in det nu och spela lite,
men jag har fan inte orkat...
Ne nu sitter jag här med en avokado och lite romröra i magen + ett glas skumpa :)
Jajjemen, jag tänkte att jag skulle lyxa till det lite nu när T är på julfest å roar sig.
Riktigt gött faktiskt! Men jag är inte precis jätte mätt.. jaja..

Just fasen, idag kom ju min efterlängtade klänning från asos. Men visst
FAN var den för liten. Är så arg :( en ynka pynka centimeter fattas för att jag
ska kunna dra upp dragkedjan. Jäkla extrakilon, försvinn!!! Den är jätte fin
annars, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Hårdbanta nu är ju inte att
tänka på, det är ju för tusan jul, då går man ju upp i vikt och definitivt inte
ner. Inte jag iaf! Skicka tillbaka den verkar så omständigt...
Hmm.. Ska testa den EN gång till å ta någon till hjälp som kanske kan få upp
dragkedjan. Såhär ser den ut iaf:


 Den är inte riktigt lika guldig i verkligheten, blilxten gör att det lyser mer.
Vad tycker ni??

Detta har jag ätit ikväll:


Nu ska vi se om jag kan trixa in SEGAT så jag kan fördriva tiden tills jag ska sätta mig
på bussen till Lisch.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
3 Kommentarer
Stefan W:

Hoppas du får en grymt bra lördag!

2008-12-20 | 12:32:31
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Emelie:

Hej Emma!

Klänningen e super fin! Hoppas nu bara att den går igen, du får be T om hjälp:)

Jag fick min klänning från ellos i går, riktigt nöjd e jag!

Kram

2008-12-20 | 13:56:08
URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Mathilda:

Underbar klänning!!!! Och du var så fin i den! Du kommer bli snyggast på nyår!! Puss!=)

2008-12-21 | 16:43:27
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: