2008-12-16 | 09:35:17

Sry

Förlåt för dålig uppdatering det senaste. Har varit ganska mkt 
i helgen så har helt enkelt inte haft någon tid eller ro att sätta
mig framför datorn. Sen sitter jag ju vid datorn 7 h i sträck på
jobbet så det är rätt skönt att komma ifrån stirrandet in i skärmen
lite då och då.

I lördags ja, hehe, då skulle vi ju åkt till Skövde när hunie kom, men

nepp det blev inte så sen ändå.. orkade inte. Så vi åkte hem

till far och Carina och fikade å så istället. Var mkt mysigt! Sen på

eftermiddagen/kvällen hade T:s mamma kalas så vi var där

och hade trevligt och käkade god smörgåstårta!

Söndagen var en rätt lugn dag, jag o Linda var ute o promenixade

lite på fm o sen kikade jag lite på stan i Lisch. På eftermiddagen

var det såklart hockey! Å Skara vann!! 7-5! Gött mos!


Igår var en såndär vanlig, halvtråkig måndag... Gjorde inte mkt mer

än jobbade och åkte till hunie. Vi var på ÖoB en sväng o sen

julpyntade och städade han medans jag mest latade mig i soffan

framför tv:n. Hi hi.

Å idag blir det väl även en sån där vanlig, halvtråkig tisdag...:S
Nja, jag o Elin ska boxas i kväll, så helt jätte tråkig ska den väl inte

behöva bli!

Ne nu ska jag ringa lite samtal här...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: