2008-12-07 | 12:08:39

Söndag idag


Jag har suttit här i soffan med laptopen i knät i typ 1,5 timme nu,
hade tänkt gå å göra nått vettigt för aa typ 1,5 timme sen, men har
inte kommit någon vart. Sjukt va lat jag är ibland asså...
Vi gick upp vid halv nio i morse ungefär, sov ju i Lidköping alla tre
-jag, T och Sebastian :) Vi hade allt trevligt igår, åt en MASSA gott,
kollade på tv å spelade tv-spel...
Anledningen till att vi fick gå upp så tidigt idag var att T skulle döma
såklart ;) Så nu sitter jag här. Men när jag är klar med det här inlägget
så ska jag fan gå ut å gå!!

Förresten, alldeles nyss la jag en beställning på min nyårsklänning...
Tänker inte avslöja vilken det blev förrän den har kommit ;) Men jag kan
ju säga att den kommer från asos.com... Tror den kommer bli fiiin!

Hörs kanske senare!
Pusss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: