2008-12-10 | 11:24:44

Jag ser det snöar


Jippi! Det är kallt igen, och det snöar faktiskt lite här! Ok, väldigt
lite, men det är ju iaf så kallt att det lägger sig och blir lite härligt
vitt på backen! :D
Ikväll blir det julbord med jobbet på restaurang sjökanten i Lidköping,
ska bli mkt trevligt och framför allt gott! Har varit sugen på julmat i
ungefär två veckor redan, så det är på tiden ;)
Blir en lätt liten lunch idag så att jag är riktigt hungrig sen ikväll! ;)

Igår var jag o Elin och tränade efter jobbet, då försvann min tidigare
negativitet snabbt. Alltid kul att träffa min goding Elin, och så
känner man ju sig duktig när man dessutom tränar lite. Hihi.
Å nu är det bestämt, blir sälen vecka 13! Kommer bli såå kul!
Längtar redan! Blir jag, T, Elin & Lars och Therese & Claes som
det ser ut nu, skoj skoj!
Yeah yeah nu ska jag jobba i 1,5 h till sen hem o hämta kläder å
så för ikväll o sen blir det bussen till Lisch.

Puss på er!
4 Kommentarer
Mathilda:

ååå vad gott med julbord! Ta med en ica-kasse och häll i det du inte orkar äta och lämna den utanför min dörr är du snäll! Tack!=D Puss!

2008-12-10 | 15:24:56
URL: http://mathildasophia.blogspot.com
erica:

hej emma pemma! hörru har du fått reda på hur man gör än för att få in youtube klipp?

2008-12-11 | 07:57:17
URL: http://widdes.blogg.se/
Claes:

Det ska bli kul med sälen =) Blev det Tandådalen?

2008-12-14 | 21:18:02
Emma:

Claes: Japp, stugan ligger ju tyvärr inte precis vid backen.. Men den ligger närmast tandådalen! :D

2008-12-16 | 09:20:57
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: