2008-12-28 | 21:35:08

I´m bad


Jag vet ju helt 100 procent säkert, att jag inte skulle palla att vara
en stor bloggerska med flera tusen läsare varje dag som man måste
serva med en massa inlägg, haha, det förstår ju ni oxå med tanke på
den kassa uppdateringen dessa dagar. Har faktiskt varit väldigt skönt
att inte suttit med ansiktet slickat mot en dataskärm nu på ett tag...
Julen har varit mkt bra, det har blivit en del flängande eftersom man vill
hinna träffa alla och så... På julafton var vi först hos mamma en sväng
på förmiddagen, jag, min T och självklart David. Vid ett-tiden styrde vi
bilen mot Trollhättan för att fira med min moster, mormor&morfar och
kusiner. Himla trevligt och himla god mat såklart!!

Juldagen var som julafton den med, då firade jag o T på var sitt håll, iaf 
halva dagen ;) Han med sin familj och släkt och jag hos pappa med den
delen av släkten. Sen på kvällen åkte jag till T´s moster och var
lite med dem oxå. Mkt myyyys!
Fick så super fina julklappar, hälften hade varit nog! Av min älskade fick
jag en digitalkamera, blev sååå glad! Har ju velat ha en sen min gamla
gick sönder för snart ett år sen. Fick även en jätte fint linne. 
Av övriga familjen fick jag bla en ny platttång, pengar, kläder, lakan m.m
Men nu är denna julen över och nu väntar nyårs firande och ett nytt år!
Tror det kommer bli ett mkt bra år faktiskt, känner det på mig!

Hade tänkt lägga in lite bilder från de senaste dagarna, men hade visst 
inte med mig sladden till kameran hit. Är ju hos babe nu.. Får bli en annan 
dag, kanske redan i morgon. 

Var ju förresten ute i fredags, annandagen asså. Brukar ju alltid gå ut i 
Skara på juldagen, det är ju lite av en tradition, men i år kände jag inte 
för det på samma sätt som innan. Scotts spelade ju här på Harrys 
oxå ;) Kvällen började hos en mkt trevlig prick som hette Roger, tack för 
att vi fick komma! Efter att ha stått i kö i typ 50 min kom vi äntligen in. 
Blev dans hela kvällen med min snygging, så jag var nöjd! Hehe.
Igår var vi räätt bakfulla båda två här så det blev inte många knop gjorda. 
På kvällen däremot var jag på sexparty med linda o co hos söta Madde, 
var väldigt trevlig, men jag var nykter och rätt seg ska jag erkänna :P
Idag har det varit slappt, har gått en skön promenad ute i Råda och 
spelat en massa Super Mario...

Hoppas allt är bra med er och ni har haft en bra jul!!?!

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: