2008-12-23 | 10:08:15

Dan före dopparedan

Sitter på jobbet och kör slutspurten här nu innan jul.
Ska bli såå skönt att vara ledig ända fram till den 2:a jan nu!
Igår kväll var jag hemma hos mamma å myste lite, mormor
och morfar var där och vi åt god mat (kalkon) och napoleon-
bakelse till efterrätt, mums! Sen kollade vi på en gammal film
från när mamma var liten, hemmavideo asså, hihi var sött...

Idag ska nog jag och älsklingen dra en sväng till Skövde när
jag har slutat, han har en klapp kvar att köpa och jag följer ju
gärna med o kikar lite... Ikväll blir det uppesittarkväll hemma
hos Pappa och Carina.

Har precis betalt alla räkningar nu, så skönt att ha det gjort
å slippa sitta med dem nu när man vill göra andra saker.
Var inte så många denna månaden heller och det känns väldigt
skönt.
Nu ska jag göra klart det sista här och förhoppningsvis kunna
sluta om 2 timmar.
Vill önska er alla en riktigt GOD JUL så hörs vi snart igen!

1 Kommentarer
Mathilda:

Men Emma då!! Taskig uppdatering här inne! Jag har ju inget att läsa!!!;) Puss puss!!

2008-12-28 | 15:00:58
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: