2008-12-22 | 11:45:52

Då var det måndag igen


Det känns rätt ok med måndag faktiskt, eftersom jag bara jobbar
heldag idag med å imorrn slutar jag tidigare :) Å sen är det julafton
om ni nu skulle ha missat det ;) Ska bli myyys!
Igår var jag o älsklingen i Skövde å fixade klart de sista julklapparna,
eller iaf jag. T är ute idag igen och fixar det allra sista.
På kvällen igår åt jag o T vårt egengjorda julbord, var mkt mkt gott!
Vi körde ett litet, med bara det allra godaste, kommer ju bli såå mkt
julmat i dagarna nu ändå så...

Klänningen, min fina klänning, den fick åka tillbaka till UK idag :(
Kände att det är ingen idé att försöka med den där bantningen
nu under julen... Å äh, är bara löjligt att försöka klämma mig i en
för liten klänning. Så jag bytte till en storlek större, den kommer ju inte
hinna komma till nyår tyvärr, men iaf lagom till galan i januari!

Jahapp, vad har jag mer att skriva?! Inte så mkt.. Klädde granen
hos hunie i helgen och den blev riktigt fin! Vi tyckte den var söt och
lite speciell för den hade "två" toppar...
 Oklädd version

 Å så blev den när den var färdigklädd :)

Var i farmors lägenhet och rotade lite i fredags ju, hittade denna söta
basker, den hade jag alltid när jag skulle klä ut mig till tant (?) när jag
var liten. Vet att farmor tyckte jag var söt i den så jag lät den bli min nu...


Sitter o fundererar på vad jag ska käka till lunch, får väl bli nått tråk
från Ica, men det duger ;) Å förresten, en sak som gör mig glad idag,
det är SOL ute!!!

Puss på er alla
1 Kommentarer
Mathilda:

Vad fin granen blev!!=) Den butiken ligger på Götgatan. vi tog tunnelbanan till Medborgarplatsen och så låg den där. Fanns också en mycket trevlig Miss Sixty-butik också!!!;) Hihi. Puss puss gumms!

2008-12-23 | 00:11:30
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: