2008-12-04 | 14:02:40

Ärtsoppedagen


Är trött idag, gäsp gäsp. Inget ovanligt iofs... Sitter här o
bara längtar till sängen. Går i ofs inte o lägger mig så
tidigt på kvällarna så har väl mig själv att skylla.. Vädret
gör ju sitt oxå, grått och trist o mörkt. Blä.
Att det är torsdag i dag är ju positivt ändå :) För det betyder
att det är mkt bra på tv:n och att det snart är helg! Wiie!
Kommer nog bli en lugn helg som det verkar nu, Thomas
lillebror ska vara med oss och sova hos oss lördag-söndag
så det ska bli skoj :D Får se vad vi hittar på för bus...
En hel del x-box spelande kan jag tro :P

           

I eftermiddag får vi se vad som händer... Jag o Elin pratade
om en tur på gymmet.. men vi får se. Jag hoppas iaf på att
Hunie kommer hit sen, då ska vi äta ärtsoppa :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: