2008-12-01 | 11:15:25

1:a advents mys


Eftersom det inte blev någon resa till Linköping som
planerat och älsklingen min har varit sjuk (och fortfarande är btw)
så blev det en väldigt lugn helg...

I lördags gick jag en sväng på stan i Lidköping med Lindan min

och fick köpt en hel del julklappar! Är nästan färdig nu, har bara

något litet till mormor&morfar kvar att köpa. Känns faktiskt väldigt
skönt att vara ute i så god tid!
Efter min shoppingtur åkte jag till hunie, han var ju såpass pigg
att jag kunde vara där iaf :) Så vi lagade god mat och hade en
mysig kväll...

Igår var jag vääldigt seg upp ur sängen, hehe, vi låg å drog oss
till typ halv tolv, kollade på film o aa bara hade det gött...
Framåt eftermiddagen tyckte jag det var dags att ta tag i livet lite,
så jag styrde Skodan mot Skara och hamnade på den årliga
jultraditionen tomteparaden! Den var ju ett måååste när man var
lite yngre.. Kan väl inte påstå att det väcktes riktigt samma känslor
i mitt bröst nu som förr, men lite mysigt var det ju allt.
När tomtarna hade ho ho ho:at färdigt drog jag, Elin o Larsa till
ishallen o kollade in Skara. Dom skötte dig mkt bra denna söndag
våra pöjkar! Gött! 4-1 blev slutresultatet!
På kvällen igår blev det tacos med T och en massa tv-spelande,
Sonic och Supermario, wiiiie! Gick inte så himla bra för mig så
jag va lite putt ett tag men men... hehe..
Det blev en bra första advent ändå! :)

Nu sitter jag i vanlig ordning på jobbet...
Känns ändå som en bra måndag och en bra start på veckan, härligt!
Jag hoppas det är likadant för er!?!
Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: